Hoe verwerken wij uw bestelling?
Zo goed als mogelijk…..dat moge duidelijk zijn!
Maar ondanks die instelling lijkt het ons goed en waardevol om wat meer over onze processen en werkwijzen te vertellen.
Goede prijsstrategie, service en correcte afhandeling -> blijvende items op onze to do-lijst
Sinds de start van BijNick Elektra in 2012 (toen nog als eenmanszaak i.p.v. de huidige B.V-structuur) zijn wij blijvend op zoek gegaan naar de beste opties om de klant zo goed als mogelijk te kunnen bedienen. Daarbij staan sinds jaar en dag 2 aspecten blijvend hoog op onze to do-lijst:
- Het nastreven van een goede prijsstrategie waarmee we kunnen concurreren tegen de grote spelers in de markt;
- Het nastreven van service en een correcte afhandeling, ook als er eens iets niet gaat zoals we het met zijn allen graag zien. Daarbij houden we het contact met u graag persoonlijk en praten we het liefst over “u en uw bestelling” en niet op onpersoonlijke wijze over “uw ordernummer en het bestelde product”. Indien er daarbij ergens in het proces van bestellen tot aan aftersales maatwerk gewenst is, denken we graag met u mee.
Samenwerking met leveranciers en verzendpartijen.
Het werd ons vrij snel duidelijk dat we voor een goede prijsstrategie een nauwere samenwerking dienden op te zoeken met onze leveranciers en verzendpartijen. Zo gezegd, zo gedaan. De banden zijn sinds jaar en dag ondertussen ontzettend nauw te noemen, waarbij de leveringen thans feitelijk ook door verzendpartijen wordt verzorgd. Dit leidt ertoe dat wij geen duur bedrijfspand, magazijnpersoneel, grote voorraden moeten aantrekken met alle kosten van dien. Juist hierdoor kunnen wij onze verkoopprijzen scherp inzetten.
Verschillende leveringskanalen -> We streven altijd naar 1 verzendkanaal per order
Soms ontkomen we echter niet aan deelleveringen via bijv PostNL & een eigen vervoerder -> Dit communiceren wij richting u.
Om onze klanten een zo groot en compleet mogelijk assortiment te kunnen bieden, worden de leveringen door verschillende kanalen verzorgd. Alleen zo kunnen wij het assortiment in optima forma aan onze klanten aanbieden. Dit kan ertoe leiden dat de bestelling bijvoorbeeld geleverd wordt door deels DHL en deels PostNL. Indien dat het geval is, wordt dat duidelijk met u gecommuniceerd. Het streven is er altijd om de leveringen richting één klant via één verzendpartner te laten verlopen.